Ako som obsluhoval Nicolas(a) Cage(a)

06.05.2013 01:56

 

Ako som obsluhoval Nicolas(a) Cage(a)

                                                      

Jedného novembrového dňa sme dostali informáciu, že do hotela 
v ktorom som pracoval ako Restaurant Supervisor pricestuje 
dáka hviezda no v živote by ma nenapadlo že na pár dní budem 
osobný čašník Nicolas(a) Cage(ho).

Manželka vtedy pracovala na recepcii v tom istom hotely keď mi 
povedala, že k nám príde niekto významny a má rezerváciu pod 
iným menom, 5 novembra ked išla na svoju poobednajšiu smenu 
skoro odpadla keď jej k recepčnému stolu pristúpil obyčajne 
oblečený chlapík s ošúchanou cestovnou taškou a dotiahol pár 
kufrov no a za ruku držal malého chlapca menom Kal-El . Prvé 
čo 
ju napadlo pri pohľade na túto dvojicu ju napadol Nicolas Cage.

Počas jeho pobytu v Cornwall kde sa schovával pred otravnými 
reportérmi nás bolo asi len 5 ľudí čo vedeli o tom, že je u nás 
nakoľko v tom čase sa rozoberalo jeho neplatenie daní v UK a 
chcel mať od všetkých pokoj vyžiadal si osobného čašníka a 
človeka čo sa o neho bude starať počas jeho pobytu ako bolo 
servírovanie čaju, raňajok a večere.

Šok pre mňa prišiel až vtedy keď ma môj manager poprosil či by 
som nemohol prevziať úlohu osobného čašníka ,, batlera ,, 

Nicolas(a) som si predstavoval ako elegantného chlapíka v 
ležérnom oblečení a perfektným vzhľadom, okolo neho aspoň 
pár 
ochrankárov ale na moje prekvapenie keď mi otvoril dvere na 
jeho apatmáne on sám bol to úplne obyčajný chlapík v bielom 
vyťahanom tričku, rifliach a bez topánok a ponožiek. Bolo 
zaujímavé vidiet tak populárneho herca úplne prirodzene. 

Nicolas Cage tak trocha neformálne.
Rázne mi podal jeho ruku a predstavil sa ,, moje meno je Cage ,, 
skoro ma trafil šlak od vzrušenia a on ma pritom držal za ruku a 
triasol ňou, zjavne videl moje rozrušenie a prekvapenie tak ma 
kamarátsky poťlapkal po ramene a povedal ,, som úplne 
obyčajný človek tak ma volaj Nicolas ,, potom ma predstavil jeho 
malému synovi čo ma úplne prekvapilo nakoľko som vedel že si 
bude strážit svoje súkromie. 

Prvý večer príchodu som ho obsluhoval v jeho apartmáne 
servíroval som mu úplne obyčajnú večeru, nerobil si žiadne 
nároky na niečo vynimočné, víno pil za pár drobných, prvé 
minúty som sa moc neprihováral nesnažil som sa radšej 
nadviazať 
žiaden rozhovor nakoľko som bol naozaj šokovaný a nevedel čo 
povedať. 

Nicolas miluje ryby a dobré víno, ryba musí byť na jeho stole 
kazdý deň a hlavne veľa ovocia.

Bolo zaujímavé stáť v jeho prítomnosti, rozprávať sa o 
normalných veciach a počúvať jeho zážitky z nátačania, 
napočudovanie vedel kde je Slovensko a povedal že pozná pár 
Slovákov, hlavne tých co s ním pracovali. Nicolas číta veľa kníh a 
vždy pred kazdym natáčaním nového filmu číta knihu o
kultúre či histórii krajiny v ktorej práve natáča...

Počas troch dní čo som s ním strávil, som zistil, že aj tak 
populárna osoba ako je Nicolas je vlastne len obyčajný človek ,, 
používa úplne obyčajné základne hygienická potreby, oblečenie, 
áno 
značkové ale nie tak viditelné ako napríklad preferujú naši 
bohatší 
slovenský občania, čím vačší nápis a viditelnejší tým lepšie len 
aby 
všetci vedeli že na to majú,, čo pracuje a živí sa tým čo vie, 
nerobí rozdiel medzi ľudmi i napriek tomu že žije určite luxusný 
život. Povedal, že si váži ľudí čo išli za prácou do cudziny a naučili 
sa jazyk, žiť a vlastne opustili svoju rodnú krajinu a rodinu.

Porozprával mi prečo vlastne prišiel do UK a čo sa stalo, že do 
Cornwall prišiel hlavne preto aby sa mohol počas pobytu v tejto 
neprijemnej veci venovať 
jeho synovi Kal-El, malý bol naozaj milý, bol veľmi pyšný na 
svojho otca a hlavne, že je hrdina, keď sa ma spýtal kde pracuje 
moj otec a ja som povedal, že pracuje na polícii ako detektív tak s 
veľkým krikom oznámil, že moj otec je väčší hrdina ako jeho otec 
na čom som sa naozaj dobre zasmial a jeho otec mu len prikývol, 
že má pravdu pretože on to len hrá a môj otec to naozaj zažíva.

Po troch dňoch mi bolo naozaj ľúto, že odchádza ale aj rád, že sa 
môžem pochválit tým že som sa staral a bol som niekomu ako on 
aspoň na pár dni kamarátom. Od jeho syna som dostal krásny 
obrázok na pamiatku čo mi nakreslil ,, jeho otca a mojho otca 
ako 
dvoch hrdinov ,, doteraz mám tento obrázok odložený s jeho 
podpisom a úplne obyčajnú fotografiu mňa a Nicolas(a) kde 
vyzerá ako chlapík čo sa práve ráno zobudil ...

Nicolas nebol jedniná známa osobnosť čo som v UK obsluhoval 
alebo stretol ale bol jediný čo mi ostal v pamäti ako úplne 
normálny a pohodový chlapík.


Tu je rebríček TOP celebrít a začína od tých najmilších ....

1. Nicolas Cage ( filmová hviezda )

 
2. Noel Edmonds ( moderátor v UK Deal or No Deall )
 
3. Roger Cook ( investigativny reportér, spisovatel a moderátor )
4. Michael Caines MBE ( Michelin star Chef )
5. Seal a Heidi Klum (spevák a top modelka )
6. Andrew Brownsword ( 6 najbohatší človek v UK )
 
7. Gregg Wallace a John Torode ( moderátori a kritici )
 
8. Anne Hathaway ( herečka )
 
9. Amanda Holden ( herečka )
 
10. Jay-Z ( spevák )
 
11. Beyoncé ( speváčka )